Professzionális szájhigiéniás kezelés

Professzionális szájhigiénés kezelés Cegléden

– egészséges fogak és fogíny –

Mesterfokra emeljük a fogtisztítást

A professzionális szájhigiénés kezeléssel megelőzhető és kezelhető számos probléma.

Professzionális fogtisztítás során hatékony modern fogászati eszközökkel dolgozunk azért, hogy ön jól érezze magát a bőrében.

A szájhigiénés kezelés tartalma

szép fogak
\
Állapotfelmérés, érzéstelenítés (ha érzékenyek a fogai).
Ultrahangos fogkőeltávolítás.
\
Manuális (kefével, gumiharanggal történik, a rávitt szemcsés polírpasztával, vagy gépi polírozás (homokfúvásos technika).
\
Nyálkahártya, valamint az ínytasak gyulladásának kezelése.
\
Személyre szabott szakmai tanácsadás.

Ultrahangos fogkőeltávolítás

Sajnos a fogkefe nem mindenható, és hiába a rendszeres fogmosás, a fogselymezés, fogkő eltávolításra időnként szükség van.

A fogkő sokak életét megkeseríti. A fogkő az étkezések során a fogak felszínére tapadó szerves anyagokból keletkezik. A fogkő vonzza a baktériumokat, s ezek toxinjai váltják ki a gyulladást az ínyben. Akkor sem dőlhet hátra, ha fogpótlása, protézise van, mert a plakk ezek felszínén is meg tud telepedni.

Fogköve van? Ezzel sajnos együtt járhat az ínygyulladás mely tünetei a következők: fogínyvérzés, ápolatlan külső, kellemetlen lehelet. Ráadásul a fogkő melegágya a fogínysorvadásnak, és a fogak kilazulásának is.

Gondolta volna? Az ínygyulladás a fentieken kívül számos problémát okozhat még a szervezetben: gyengébb immunrendszert eredményez, ízületi fájdalmakat, szívbetegségeket, bőrpanaszokat okozhat.

Jó tudni: az egészséges fogíny az alapja szinte az összes fogászati kezelésnek: fogfehérítés, fogtömés, fogpótlás, fogszabályozás.

A kezelés során a fog felszínén (íny alatti+íny feletti terület) lévő nagyobb kiterjedésű fogkövek, szemcsék kerülnek eltávolításra. A fogzománc nem sérül.

Az alkalmazott eszköz: ultrahangos fogtisztító (depurátor). Az ultrahangos fogtisztítónak különböző fejei vannak, melyek más és más erősségen használhatóak. Így lesz a kezelés alapos (minden helyre elérő), és személyre szabott.

Jó hír, hogy a fogkő eltávolításával az ínygyulladás is megszüntethető, illetve megelőzhető.

Az ultrahangos fogkőeltávolítás mellékhatása: sima felszínű fogak, friss lehelet.

A kezelés után egy hétig még lehet duzzadt és érzékeny az ínye, illetve tapasztalhatja fogai átmeneti hidegre való érzékenységét.

Személyre szabott szájápolási tanácsadás

fogászati tanácsadás Cegléden
\
Megosztjuk önnel a helyes fogmosási technikát, és alkalmat adunk a gyakorlásra.
\

Kiválasztjuk az Ön számára optimális szájápoló eszközöket.

\

Szó lesz a fogászati betegségek megelőzéséről is.

\

Tudta? A C-, D- és B-vitamin megőrzik fogainak és ínyének egészségét.

Mikor érdemes professzionális szájhigiénés kezelésre jönnie?

Amennyiben fogköve van, érdesebbek a fogai, és bántják a száj nyálkahártyáját, ha rossz a lehelete.

Azt tanácsoljuk, hogy félévente látogasson el hozzánk, még akkor is, ha nincs panasza. Sok rejtett problémára derült már így fény.

A professzionális szájhigiénés kezelés során a szakember megvizsgálja a száj egész üregét, különös tekintettel a fertőzésekre és a rák kockázatára. Ha szükséges, sor kerülhet panoráma röntgenre vagy fogászati CT vizsgálatra is.

Nem érdemes várni vele, előzze meg a nagyobb problémákat!

Speciális szakértelemmel várjuk azért, hogy fogai még sokáig épek maradhassanak!

A professzionális szájhigiénés kezelés után:

üde lehelete, egészséges ínye lesz,
megelőzi a fogszuvasodást, a fogínygyulladást, a fogvesztést,

jobb lesz a szájhigiéniája,

fogai csillogóbbak lesznek.

Jelentkezzen be professzionális szájhigiénés kezelésünkre online még ma!

Telefonszámunk: 06 70 659 5949